Retur produse
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
- 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele.
- 2. Trimite un email, sms sau mesaj pe Whatsapp pentru cererea de retur si asteapta sa fii contactat de colegii nostri.
- 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
- 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de forma RT XXXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
- 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Termeni si conditii
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului, putand cere returnarea contravalorii acestuia sau inlocuirea cu un alt produs.
Daca consumatorul a primit un produsul incomplet sau neconform, este necesar ca acesta sa ne semnaleze acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. In situatia in care produsele sunt returnate, Consumatorul este obligat sa pastreze si ambalajele originale in starea in care acestea au fost livrate. In caz contrar, Consumatorul poate fi obligat la plata unei despagubiri de pana la 20% din valoarea de achizitie a Produselor.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
E-Husa.ro va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data acceptarii returului. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.
De retinut!
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, rupturi, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Firma de Curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
In ceea ce priveste costurile direct legate de returnarea produselor, SC EHS International S.R.L. nu va suporta aceste cheltuieli, Consumatorul fiind direct obligat la plata taxelor ocazionate de returnare, asa cum prevede art. 14, alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2014.
Consumatorul va returna produsele catre SC EHS International S.R.L. fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta ne-a comunicat decizia sa de retragere din Contract. Termenul este respectat daca produsele sunt retrimise Societatii noastre de catre Consumator, inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Consumatorul este direct responsabil de diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, cu rea-credinta si peste limita necesara pentru a determina natura, caracteristicile si modul de functionare al produselor.
In acest caz, Consumatorul poate fi obligat la plata unei sume proportionale cu gradul de uzura sau cu prejudiciul creat prin utilizarea excesiva sau necorespunzatoare a produselor furnizate de catre SC EHS International S.R.L., suma ce poate ajunge pana la 100% din valoarea de achizitie a acestora.
În situația în care comanda dvs. inițială a îndeplinit condițiile pentru a beneficia de transport gratuit (ați comandat produse cu valoarea achiziției mai mare de 99 lei) iar prin returnarea unuia sau a mai multor produse din comanda initiala nu mai sunt îndeplinite condițiile respective, se va reține din valoarea ce trebuie restituită și valoarea transportului initial.
Conditii de returnare in termenul de 14 de zile din momentul achizitiei:
- Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, rupturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
- Produsul trebuie returnat in cutia originala sau ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile primite si o copie a facturii.
- Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
- Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
- In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.
- Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile calendaristice, daca produsele prezinta urme de uzura si nu mai pot fi revandute.
- Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari tehnice a produsului returnat facuta de catre departamentul tehnic SC EHS International S.R.L..
- Vom inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 7 zile de la data denuntarii in scris a contractului intr-un cont bancar furnizat de catre client. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, documente lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
- In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.
- Garantiile / Returul se expediaza doar cu firma Urgent Cargus Curier.
In cazul in care personalul magazinului E-Husa.ro se afla in concediu anuntat, receptionarea retururilor se va face la reluarea activitatii.
Politica de retur este valabila pentru toate produsele comercializate pe acest site atat de SC EHS International SRL cat si de partenerii existenti in acest Marketplace.
Cererea de retur se face prin email la adresa: contact@e-husa.ro, sau telefonic/mesaj whatsapp la 0744.155.507 .
Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0744.155.507. in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa: contact@e-husa.ro.