Cos de cumparaturi

CADOU la orice comanda!

Un Odorizant Auto tip bradulet!

⌦ Livrare Gratuita la comenzi de minim 99 de lei!

✆ Suport Clienti - 0748.314.416

Politica de Retur

Retur produse

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
  • 2. Trimite un email, sms sau mesaj pe Whatsapp pentru cererea de retur si asteapta sa fii contactat de colegii nostri
  • 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
  • 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de forma RT XXXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri

Termeni si conditii

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

E-Husa.ro va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data acceptarii returului. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

De retinut!

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier sau Cargus in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Pentru produsele livrate prin curier:

P.M. Studio SRL livreaza clientilor sai produsele solicitate, fara intarzieri nejustificate, in decurs de cel mult 30 de zile de la primirea e-mailului de confirmare a comenzii.

Potrivit dispozitiilor art. 9 si 10, din Legea nr. 449/2003, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, actualizata, P.M. Studio SRL este raspunzator fata de Consumator pentru orice lipsa a conformitatii, existenta la momentul livrarii produselor.

In cazul lipsei conformitatii, Consumatorul are dreptul de a solicita Societatii noastre sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, ori sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului, sau de rezolutiunea Contractului, privind acest produs.

Prezenta informare are ca baza legala prevederile Directivei nr. 2011/83/UE, a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011, privind drepturile consumatorilor , transpusa in legislatia interna, prin adoptarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 427, din data de 11.06.2014.

In conformitate cu dispozitiile art. 9, alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014, Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un Contract la distanta sau dintr-un Contract in afara spatiilor comerciale.

Potrivit art. 11, din norma de drept anterior mentionata, Consumatorul ne va comunica intentia de a-si exercita dreptul de retragere din Contract, inainte de expirarea perioadei de 14 zile. In acest scop, Consumatorul poate da orice declaratie neechivoca prin care isi exprima decizia de retragere din Contract sau poate sa completeze Formularul de Retragere.

P.M. Studio SRL se obliga sa comunice Consumatorului, fara intarziere, confirmarea de primire a Formularului de Retragere.

In ceea ce priveste costurile direct legate de returnarea produselor, P.M. Studio SRL nu va suporta aceste cheltuieli, Consumatorul fiind direct obligat la plata taxelor ocazionate de returnare, asa cum prevede art. 14, alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2014.

Consumatorul va returna produsele catre P.M. Studio SRL fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta ne-a comunicat decizia sa de retragere din Contract. Termenul este respectat daca produsele sunt retrimise Societatii noastre de catre Consumator, inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Avand in vedere faptul ca, prin intermediul site-ului e-husa.ro, Societatea noastra pune la dispozitia Consumatorilor toate informatiile necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor oferite spre vanzare, atragem atentia asupra urmatoarelor aspecte:

  • Consumatorul este obligat sa ne informeze, in cel mult 24 de ore de la predarea/ livrarea produsului, cu privire la neconformitatea acestuia, precum si sa ofere o succinta descriere a lipsei de conformitate, transmisa prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefon);
  • Pentru a determina conformitatea produselor, Consumatorului ii sunt puse la dispozitie suficiente informatii de catre P.M. Studio SRL, dar si de catre producatorii echipamentelor pe care Societatea noastra le comercializeaza;
  • In situatia in care, pentru orice motiv, Consumatorul isi exercita dreptul de retragere din Contract, este obligat sa nu utilizeze bunurile achizitionate mai mult decat este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarea produselor;

Consumatorul este direct responsabil de diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, cu rea-credinta si peste limita necesara pentru a determina natura, caracteristicile si modul de functionare al produselor.

In acest caz, Consumatorul poate fi obligat la plata unei sume proportionale cu gradul de uzura sau cu prejudiciul creat prin utilizarea excesiva sau necorespunzatoare a produselor furnizate de catre P.M. Studio SRL, suma ce poate ajunge pana la 100% din valoarea de achizitie a acestora;

In situatia in care produsele sunt returnate, Consumatorul este obligat sa pastreze si ambalajele originale in starea in care acestea au fost livrate. In caz contrar, Consumatorul poate fi obligat la plata unei despagubiri de pana la 20% din valoarea de achizitie a Produselor.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere anterior mentionat:

a) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

b) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Consumator sau personalizate in mod clar;

c) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau de a fi consumate rapid;

d) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Atragem atentia tuturor Clientilor nostri asupra faptului ca, peste 95% din produsele comercializate de P.M. Studio SRL se incadreaza in categoria de mai sus si ca dreptul de returnare in termen de 14 zile de la predare/livrare, nu se aplica celor mai multe dintre produsele comercializate de catre Societatea noastra.

Cumparatorul poate returna produsul in termen de 14 zile calendaristice de la data receptionarii acestuia fara a oferi nici un motiv daca indeplineste urmatoarele conditii.

Conditii de returnare in termenul de 14 de zile din momentul achizitiei:

  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
  • Produsul trebuie returnat in cutia originala sau ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile primite si o copie a facturii.
  • Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
  • Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
  • In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.
  • Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile calendaristice, daca produsele prezinta urme de uzura si nu mai pot fi revandute.
  • Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari tehnice a produsului returnat facuta de catre departamentul tehnic P.M. Studio SRL.
  • Vom inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 7 zile de la data denuntarii in scris a contractului intr-un cont bancar furnizat de catre client. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
  • In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, documente lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
  • In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.
  • Garantiile / Returul se expediaza doar cu firma Urgent Cargus Curier.

Cererea de retur se face prin email la adresa: contact@e-husa.ro.

Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0744.155.507. in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa: contact@e-husa.ro.

Predare Personala!

Pentru clientii din Bacau!

Consultanta on-line!

Tel: 0748.314.416

Livrare Gratuita!

La comenzi peste 99 lei

Plati securizate cu cardul!

VISA / MASTERCARD / MOBILPAY

×